Followers

Pages

Thursday, 3 November 2011

menunggu

Hey readers ! fara kasi tajuk menunggu sebab fara tengah tunggu kak long fara ciap-ciap an baby boy die.. muhammad asyraf darwisy sebab nak kua shopping kat klcc.. adoi, lame gile duk tunggu.. taw tadi fara ciap je lambat an.. tunggu punyer tunggu ape lagi snap la ! bhaaahahaa..







Nie lah keje fara kalau da tungu tak siap-siap kan.. bhahha.. agak-agak awak-awak semua mesti camni jugak kan kalau dah tunggu lame kan.. tunggu lama pon tak pe laah sebab kan anak buah saya yang comey itu.. bersabarlah.. teehee.. maksu sayang asyraf ! teehee.. ini je pix yang fara bole kongsi yer.. teehee.. baibai..

Thanks for reading..
Enjoy yaw ! :P

3 comments:

mR_popkoRn said...

cantik mata..
=)

farah honeym said...

tenkiu.. teehee.. mata palsu..

farah honeym said...
This comment has been removed by the author.

Thursday, 3 November 2011

menunggu

Hey readers ! fara kasi tajuk menunggu sebab fara tengah tunggu kak long fara ciap-ciap an baby boy die.. muhammad asyraf darwisy sebab nak kua shopping kat klcc.. adoi, lame gile duk tunggu.. taw tadi fara ciap je lambat an.. tunggu punyer tunggu ape lagi snap la ! bhaaahahaa..







Nie lah keje fara kalau da tungu tak siap-siap kan.. bhahha.. agak-agak awak-awak semua mesti camni jugak kan kalau dah tunggu lame kan.. tunggu lama pon tak pe laah sebab kan anak buah saya yang comey itu.. bersabarlah.. teehee.. maksu sayang asyraf ! teehee.. ini je pix yang fara bole kongsi yer.. teehee.. baibai..

Thanks for reading..
Enjoy yaw ! :P

3 comments:

mR_popkoRn said...

cantik mata..
=)

farah honeym said...

tenkiu.. teehee.. mata palsu..

farah honeym said...
This comment has been removed by the author.